http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

25 februari 2010

plugg

Idag är jag som sagt sjuk, har hemma alla böcker från jobbämnen (so, no, matte, svenska, engelska, spanska) så det blir pluggpluggplugg. Matte har jag gjort massor, men SO & NO vet jag inte riktigt vad jag ska göra, svenka läser jag 'Godnatt mister Tom' och det är ju ultimalt när man är sjuk!

Men det kan bli kul att plugga om man varvar plugg med en rolig tidning, lite godis & fotografering!
Hihi, skojjigt! Det kortet ovan tog jag och jag blev väldigt nöjd! Dessutom ligger jag i sängen och pluggar och det är myspys!!
Ha det bra...♥

/Moa

3 kommentarer:

  1. Ååå!! Den boken är så bra tycker jag!! Så sorglig.. ;( Men bra slut haha. Ska inte säga för mycke ;) kram

    SvaraRadera
  2. Svenska boken är grymt bra!
    Krya på dig. saknar dig mycket moa!
    har ingen att skratta med.
    åt saker som bara vi två tycker är roliga. HAHAHHAH! kram på dig & prutt i isaks
    ansikte hihihih

    SvaraRadera
  3. Kul bild.

    Ska titta efter det där på fotoprogrammet. Måste ju prova...
    Tackar så mycket.
    Kram Synnöve.

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!