http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

19 februari 2010

Sommarsaknad, minishopping & annat mys

Idag var jag & mamma en sväng i stan. Jag köpte en bikini på Lindex, såhär ser den ut:
bilder lånade från lindex
Jag har spanat in den lite snabbt på nätet men när jag såg den i affär tyckte jag den va så fin!
När vi var i stan framkallade jag också lite bidler, äntligen. I Ullared köpte jag en vit ram med fem ställen för foton. Så nu har jag satt in fem kort där! Fem somriga, bara för att jag saknar sommaren så mycket!
Det va faktiskt bara ett kort som va taget med systemkameran.
I alla fall, nu tänkte jag visa er några sommarbilder oxå!

öland -09


öland -09, gottgott :-)

gotland -08

Ååh, vad jag saknar sol, värme, glass, coca cola float, solbrillor, semester, sommarlov.
GE MEJ SOMMAR! NU!

Det var bara det.
Nu ska jag sätta in lite kort i fotoalbum...♥
/Moa

2 kommentarer:

  1. Jag vill ha sommar nuu!
    Jätte fina bilder Moa ( som vanligt!)
    Fin bikini.
    kram

    SvaraRadera
  2. Sommaren kommer, bara ha lite tålamod med Kong Vinter först.
    Snygg bikini du fann iallafall.
    Kramen.

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!