http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

20 februari 2010

Jag är allt bra på att tänka i framtiden

PRECIS när jag hade publicerat förra inlägget och ska kolla på bloggen för att sedan proppa bloggen full med inlägg, jo, precis då kommer det upp 'webbsidan kan inte visas'.
Av någon mysko anledning funkar inte internet men telefon har vi...:-S
I alla fall, tur att pappa hade med en bärbar hem från jobbet så jag kan blogga ändå.
Men här har jag ju inga bilder, så om jag ska visa er något blir det modecollage eller bildlöst.
Men jag ska i alla fall schemalägga lite inlägg! Så ni vet!
Usch, det blev många bildlösa inlägg idag, tyvärr...:-(

/Moa

1 kommentar:

  1. HEj Moa!

    Nää, vi har prao hela nästa vecka.. och sportlov veckan efter det :-) Ni då ?

    Kraaam Alice ♥

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!