http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

16 februari 2010

Lov, datorer och dumma läxa ;(

Det är underbart med lov. Förutom en sak. Jag måste renskriva en dum uppsats och det går INTE bra, för jag har knappt börjat. Jag sätter mej här, sätter på datorn, skriver lite och sen hamnar jag vid internet istället.
Imorse kollade jag lite på mini-pc:ar. Jag vill ha en med bra minne och som är snabb, där det går att vara inne på internet och det går redigera bilder bra.
Sen ska den helst inte kosta över 4000 :-. Om den är liten & smidig & lätt tackar jag inte nej.
Kanske begär jag lite mycket. Har kollat på Samsung NC10, nån som vet nåt om den?

I alla fall, nu ska jag inte sitta mer här...
/Moa

2 kommentarer:

  1. Hej, och tack för kommentaren :)

    Jag använder mig av en vanlig SONY, digitalkamera med 10,1 megapixel, men jag ska önska mig en systemkamera i födelsedagspresent.. :)

    Ha det bra,
    Kram, Fanny.

    SvaraRadera
  2. Trist att behöva jobba med skolarbete på lovet.
    Men kommer du väl igång så går det nog fort.
    Har inte en aning om sådana minidatorer.
    Har generelt dårlig erfarenhet av samsung, mobil och kamera osv...

    Kramen Synnöve.

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!