http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

21 februari 2010

Stämpel eller inte?

Hej!
Idag har det blivit miljontals (eller fem) inlägg och ibland känns det dumt att mata på så mycket...
Men det är väl bättre att uppdatera sex gånger per dag än en gång i vekan?
Men imorgon är det ju skola så då blir det inte så mycket bloggat!!

Nu skulle jag behöva lite råd... Tycker ni det är 'snyggt' med stämpel på korten.
Det känns bra att ha min 'signatur' där för då antar jag att man inte vill sno bilderna.
Visst, det går redigera bort men inte så lätt :-D


Loggan blev visst lite mindre här på den nedersta bilden.
Jomen, tycker ni det var snyggt?
Jag är nöjd och kommer nog ha såhär på mina bilder i framtiden!!

/Moa

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att du ska ha med loggan.. 1. det visar att bilden är ditt verk, 2. Loggan var superb.

    :)

    Tack för kommentaren själv du lilla!

    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Tycker nog du bör ha vattenmärket kvar. För det är inte lika roligt för en att stjäla bilder när det är märkt.
    Vad är det för program du anväder för att göra vattenmärke?

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!