http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

27 februari 2010

Lördag

Idag är det ju lördag. Det har varit en skön hemmadag för min del.
Jag har precis gjort en liten middag till mamma&pappa, det blev kyckling med stekta morötter & äpplen, passionsfrukt, och en dressing med Creme´fraiche, lime, lite honung och salt & peppar.
Hade lust att "hitta" på nån god middag, men detta blev som en liten lunch, det va små portioner minst sagt ;-)
Jag körde 'crazy bananas' i köket men det blev faktiskt helt okej.

Snart blir det efterrätt (hoppas pappa gör nåt gott) framför teven och sen lite godis.

--Alla som ska spela innebandymatch imorgon, lycka till! Jag håller tummarna och nån (Klara, Bella) kan väl sms:a resultatet...! är minsann lite nyfiken--

/Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!