http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

26 februari 2010

Refreshing i garderoben...

---är något jag ytterst sällan behöver. Men ibland är det kul med lite nytt. Har spanat in ridleggingsen på Ginatricots  hemsida ett tag me ninte kollat på de i butik. Idag sprang jag förbi de och de var hur sköna som helst. hoppas bara att jag kommer använda de ;-) De kostade 199 :-.
Sen blev det ett härligt linne med fjärilar på (oxå Gina) och det köptes, 129 :-.
Så slutligen blev det även ett par gympaskor i skinn (Nike) från Inter sport. Det var rea på de, 500 kostade de (ord pris 900) så det var ett bra köp!

Jo, jag har varit i Jönköping idag. Var på sjukhuset på morgonen (klockan 9) sen blev det frkost på Ikea och lite shopping. Tur att jag inte missade så många lektioner i skolan!! På fredagar har jag nämligen bara fyra stycken. Nu ska jag spana lite på bloggar och annat härligt!
Vi hörs.

Kram Moa
Ps. vad tycker ni om bilderna? ds

1 kommentar:

  1. bara för att jag tänkte köpa sånna, hoppas du inte blir sur om jag gör det xd
    ( leggingsen)

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!