http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

18 februari 2010

You looks like an angel

Hej! För några timmar sen kom jag hem från Boda borg. Vi hade jätteskojj :-)
När jag kom hem la jag mej direkt i min säng. Jag har möblerat om lite! Igår kväll fick jag ett ryck och några minuter senare hade jag (och pappa:)) flyttat runt min säng & byrå och satt i en fåtölj från vardagsrummet! Mitt rum är ganska litet så jag trodde inte att det gick möblera om så det blev SÅ annorlunda.

Jag fotade det och så fort jag laddat in bidlerna ska jag visa er men sålänge får ni nöja er med en ritning innan & efter ommöbleringen!
 Okej, det blev lite konstigt. Gjorde bilderna i paint och det är ju inte världens bästa program!

Sen blev det lite fel i proportionerna, till exempel är inte sängen gigantisk och byrån pytteliten ;-)
Men hoppas ni fattar lite - om ni ens var intresserade.

Kram på er /Moa 

1 kommentar:

Jag älskar kommentarer!