http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

27 februari 2010

Uppe med tuppen!

Hejhopp!
Idag gick jag upp vid åtta nån gång tror jag. Då gick jag ut och tog lite kort, det var så fin dimma och väldigt stilla. Ska kanske ladda in bilderna sen så ni får se de ;-)

När jag gick in åt jag lite frukost, and here I am!
Hittade denna fina bilden från 29 november. Visst kan man inte tro att det fanns såna blommor ute i nästan december...!
lite smått redigerad i Photoscape, tagen med macrofilter
Idag ska jag nog bara ta det lugnt. Kanske göra (lite) läxa, läsa Godnatt Mister Tom. Jag var ju inte i skolan igår eller i torsdags så jag vet inte riktigt hur långt de andra i klassen har kommit i den, så det är väl bäst att jag läser lite så jag inte kommer efter! (alla i min klass läser samma bok)

/Moa

1 kommentar:

  1. Naturen är förunderlig ibland. Vissa blommor ger allt för att få synas. Sånt behöver vi.
    Kramen.

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!