http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

11 februari 2010

Brusig bild från Stockholm!

Nu har jag fixat till det här och allt är bra, det funkar kanon tipset Synne gav ;-)
Hoppas nu inte detta ställer till nåt för er... att jag inte gjort nåt på tok!

Idag tänkte jag visa er en bild från Stockholm som jag hittade.
Vi var där i somras och min systemkamera blev en vecka gammal på denna resan...
alltså var jag inte så van vid att fota i olika lägen, o.sv.

Men jag tycker denna 'stadsbild' blev fin i svartvit och med lite brus!
Redigerat i Photoscape ofc.

Vad tycker ni om bilden?
/Moa

ps. snart kommer kanske en fotohistoria ;) ds.

1 kommentar:

  1. Så skönt det fungerade. Det var bra.

    En fin svart vit bild.
    Stockholm är en vacker stad så det är tacksamt att fota där.

    klems.

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!