http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

20 februari 2010

Ny undersökning!

Nu tänkte jag ha en ny liten undersökning här på bloggen!
Den pågår till den 1 mars...;-)
Frågan är 'Vad tycker du om layouten på min blogg?'
Svaren är 'Jättefin', 'Snygg', 'helt okej' eller 'tråkig'
Va nu helt ärliga!! Jag kommer ha följdundersökning sen, t.ex. har många svarat tråkig undrar jag såklart vad som är tråkigt och har många svarat snygg undrar jag ju såklart vad som är syggt!
Jag tror ni fattar. Ni hittar undersökningen under där jag skrivit om mej själv, på vänster sida!
RÖSTA, RÖSTA, RÖSTA!

-----

Nu till nåt helt annat.Idag är det snöigt, mulet & blåsigt och et kan ju bli kanonbra på kort. Sådär grått & lite ödsligt. Hehe...
Får nog ge mej ut med kameran sen!
Ha en bra lördag alla...
/Moa

1 kommentar:

  1. Spännande med alla undersökningar.
    Hoppas att alla röstar.

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!