http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

25 februari 2010

Sjuk

Idag är jag sjuk. Imorse visste jag inte om jag skulle gå till skolan eller inte, men nu är jag verkligen glad att jag valde att stanna hemma. För mina ben är så trötta och hela kroppen, usch.
Satt här vid datorn lite innan men då funkade inte internet men nu gör det det.
Jag har i alla fall pluggat lite matte och badat. Just nu sitter jag här och äter glass och snickers! Mums...♥

Jag har redigerat lite bilder nu imorse och igår med min logga på. Jag är mycket nöjd...:-)
Snart kommer det några tror jag!
Kram på er som läser! /Moa

2 kommentarer:

  1. Krya på dej. Är inte redit 100 ja heller, men ja har prao så va gör man..? hehe ;) kram

    SvaraRadera
  2. Hej hopp.
    Du får inte bli sjuk nu, när det är helg och allt.

    Vart i programmet finner jag där man kan skriva och märka bilderna? Har letat och letat...

    Krya på dig nu.
    Kramen Synnöve.

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!