http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

17 februari 2010

Snart 400 besökare!

Jag har snart haft fyrahundra besökare. Haha, kanske inte så mycket för er som har 300 000 per dag, men ändå, 400 är ju ganska mycket (för mej)!

Jag hoppas vekligen att ni vill fortsätta följa min blogg, jag blir alltid JÄTTEglad när jag får en kommentar.
Nu har jag nästan kommentarer på varje inlägg, så roligt.
Ni får alltid komma med en fråga, önskemål, eller annat, det är bara att kommentera.
Glöm inte heller bort att ni mer än gärna får sätta i 'toppen' eller 'bra' i frågan 'hur var inlägget?'!
Det är ju perfekt om ni vill visa uppmärksamhet och inte vill kommentera, för jag kan inte se vem som har satt i vilket på det.

Idag ska jag iväg & åka till samhället. Haha, det låter lite kul men jag bor ju på landet så idag ska jag in dit och fota lite, hade jag tänkt.

Ha en bra onsdag!
/Mys Moa

1 kommentar:

  1. Grattis till 400 besökare.
    Har berättat om dig hos mig.
    Om ditt tips på fotoprogram.
    Jag provade det idag och du kan se lite resultat hos min.
    Kramen Synnöve.

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!