http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

15 februari 2010

Hemma igen.

Hejhej! Nu är jag hemma igen efter Ullaredsdagen ;-)
Trött i fötterna, några kronor fattigare, några prylar rikare och några procent gladare!
Dagen har varit toppen.
Jag köte jeansvästen på bilden och jeanstightsen. Båda grejerna kostade 119:-
Sen köpte jag en fotoram och en lite småsaker + en On the peak - fleece, men den va inte så glamourös så den blev inte med på bild ;-) Den va i alla fall vit med cerisa sömmar!

Brukar ni vara i Ullared och brukar ni hitta nåt kul?
Jag gillar det stället :-) Fast många avskyr nog det, varför vet jag inte?!

Ha en mysig måndag!
/Moa

6 kommentarer:

  1. jätte fina kläder kusinen!
    jag älskar stället :D <3

    SvaraRadera
  2. ibland är det skönt att va nårra kronor fattigare, för att man har iaf shoppat ;D

    SvaraRadera
  3. Näe har aldrig varit i Ullared faktiskt.
    Men har ju hört att folk blir som galna där....
    Tur du kom hem helskinnad.
    Kramen.

    SvaraRadera
  4. Fina kläder du fyndat :)

    Jättefin blogg du har... mysmoa. Jag lovar att komma tillbaka ♥

    KRAMKRaMS // OLIVIA

    SvaraRadera
  5. Julia, storshopparen ;)19 februari 2010 kl. 17:43

    Gillade de inte första gången, men kan tänka mej att åka dit nu!! :) Jag tyckte de va för stort å för möe folk. ;) hehe. kram <3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!