http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

23 februari 2010

Tisdag

Hej!
Jag tänkte fråga er hur många som skulle vilja vara med i en tävling, om jag skulle ha någon.
Jag vet inte vad för slags tävling eller vad vinsten skulle vara, så jag behöver era tips!!
Vad ska vara vinsten?
Jag tar emot alla förslag, ska det vara något jag ska göra, några foton, eller någon vinst från nätet.
Jag kanske kan få tag i någon sponsor och så kan de sponsra mej.
Hehe, det är väl en dröm, inte tror jag någon ville sponsra en tävling hos en bloggare med fem besökare per dag! Men man kan ju drömma... ♥

Jo, jag undrar, hur många skulle kunna tänka sej att vara med i en tävling, vad för slags tävling i såfall, och vilken vinst?
Snälla svara!!

//Moa

Ps. Tryck gärna i hur inlägget var, toppen eller bra? ds.!

2 kommentarer:

  1. Ha en tävling när du kommit upp ett visst antal besökare. Det brukar vara många som har det.
    Vad du ska ha som vinst? Inte en aning. Det kommer nog när du väl bestämt dig för vad du ska ha för tävling.
    Kramen.

    SvaraRadera
  2. Hallo du :) De skulle va kul me en tävling ;) vad vet jag inte heller... haha. ;)kraam <3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!