http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

10 februari 2010

Hjälp!

Hej hopp! Nu behöver jag lite hjälp här med att ladda in bilder till ett inlägg. -alla som inte har blogg eller kan nåt om blogspot kan skippa detta inlägg- Jo, när jag har kommit in på bildöverföringssidan (se min bild här nedan) så laddar jag in en bild och väljer den första 'bläddra' knappen.

Här har jag markerat med svart där jag laddat in den första bilden.

Sen väljer jag att ha en bild till och tar den andra 'bläddra' knappen och sedan överför de två bilderna till mitt inlägg.

Nu kommer ju den sista bild jag laddade in längst upp och den första längst ner. Det är ju inget större fel i det och det stör mej inte så mkt, men om man laddat över en bild och sedan kommer man på att 'nej jag behöver en bild till, som placeras över denna' men då måste jag ju radera den tidigare bilden för att de ska komm ai rätt ordning.

Detta tycker jag är extremt störande.... nån som vet hur man kan undvika detta och ladda in bilderna i lite normalare ordning?

Skulle bli SÅ glad för ett svar, och jag hoppas att ni fattar.

Hade nämligen tänkt att visa er en massa bilder från 1-2 år sen och se hur jag har utvecklats... SNÄLLA hjälp mej, skulle bli MKT GLAD!! ;-)

Kram på er /Moa

1 kommentar:

  1. Det där såg skumt ut.
    Jag har bara en rad där jag kan bläddra för att ta ner bilder.
    Men gå in på inställningar och klickar du på innläggsredigerare.
    markera den det står uppdaterad redigerare på.
    Så får du en helt ny sida för att lägga upp bilder.
    Där kan du lasta ner alla bilder i rätt ordning på bloggen.
    Hoppas du förstod det där.
    Hör av dig annars.
    Kramen Synnöve.

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!