http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

21 februari 2010

Mys

Ja, vid det här laget kanske ni har fattat att jag älskar att mysa?!
Just nu sitter/ligger jag i min säng med datorn i knäet och äter Marabous Frukt&Mandel!
Det är gott & myyysigt. Fast jag har faktiskt hunnit med att rensa min byrå.
Vad har ni gjort/gör en sån här mysig dag?
Jag älskar att ligga i sängen och titta ut på snön som yr runt och molnen som dominerar, hehe, så det gör jag nu! :-)

Vad gör du?
Glöm inte bort att rösta på min undersökningen till höger....->
Och åter igen, min besöksräknare funkar inte, och ja, jag gråter floder, hahaa!
Nej men om nån kan hjälpa mej blir jag tacksam annars får jag radera den & eventuellt göra en ny fast då vet jag ju ändå inte hur många som har varit här. Eller kan man på nåt sätt 'rädda' den så alla siffror kommer tillbaka igen?

Den som kan hjälpa mej får ett inlägg om hur snäll den är :-)
Så plz, help me!

/Moa

2 kommentarer:

  1. Riktigt mys det alltså.
    Kramen.

    SvaraRadera
  2. Jag vet hur du ska göra :) Du får kolla från dag till dag hur många som har varit inne, sen får du skriva ett inlägg om hur många de hade varit inne sen igår! :D haha. Nu hoppas jag att du skriver hur snäll jag är, hihi. ;) kram. <3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!