http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

22 februari 2010

Mitt hus!

Idag tänkte jag visa er en (två) bild(er) på mitt hus!
Det översta är taget i juli och det nederst i januari!
Ganska coolt att jag hittade två nästan exakt likadana bilder fast från olika årstider... men soligt och mysigt är det på båda bilderna. Fast den översta är ju betydligt mycket grönare än den nedersta och den nedersta betydligt mycket vitare än den övesta, haha ;-)
Det var det!

Just nu är jag i skolan, usch, det är JOBBIGT & TRÅKIGT!
Fusko alla som har lov nu... ;o

/Moa

1 kommentar:

  1. Hej hopp.
    Fina bilder på ditt hus. Det är snart grönt igen.
    Kan nästan lova det hihi...

    Ska titta i photoscape vart det finns. Snyggt att man göra egen signatur. Jag använder annars ett program som heter Umark Profesional.
    http://www.uconomix.com/Products/uMark/Default.aspx
    Det är ett ganska ok program det med.

    Förstår att det inte är så kul att vara i skolan igen.
    Men det är snart påsklov hihi.
    Kramen Synnöve.

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!