http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

2 februari 2010

Today I don´t want to show you some pics :(

Hej. Idag kan jag inte visar några bilder för vi har ingen ström och jag sitter (som vanligt) med en dator som inte är min! Här har jag inga bilder, det enda jag skulle kunna visa er är ett modecollage, men ni kanske har tröttat?! ;-D I alla fall. Idag var jag i skolan, as usual. Fast tisdagar är så slappa, har slöjd, idrott & elevens val :-) Och NO och matte, men ändå. När jag åkte hem i bussen hade jag ONT i huvudet. Men jag hann i alla fall värma mat och käka innan strömmen gick och då satt/låg jag och gjorde ingenting. Imorgon har jag sovmorgon. Jippi. Det är så himla skönt... :-) Nu ger jag er en JÄTTESTOR kram och så får vi se om jag orkar knåpa ihop ett modecollage, vare sej ni vill se det eller inte. Det kanske publiceras imorgon isf. /Mys Moa

1 kommentar:

  1. HejsanSvejsan!

    Du gör suuperfina mode collage tycker jag... De ser ut som dom som brukar finnas med i Sofis Mode på tisdagar :-)

    Godisarna jag visade i lördags kallas chocolate freckles och är ett rätt vanligt godis i usa o australien :-)

    Ha det bäst!

    Kraaam Alice ♥

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!