http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

14 februari 2010

Wannabe Carola?

Ne, det är inte förräns nu som jag ser att jag är lite "wannabe Carola".
Haha. Det var INTE meningen, men jag tror väl inte ni dör av det, för det är väl inget fel på henne!
I alla fall. Här är n liten sneak peak på dagens fotografering. Mamma tog korten ;-)
Och ska jag berätta hur det gick till?
Jo, jag hade på mig ett svart linne, svarta tights, svart tunika och en ganska tunn svart kofta.
Jag gick ut på åkern och klev ner med ett par tunna tights i snö till knäna! Hehe, vill man ha coola kort så är det bara att inte fega...

Korten blev la inte sådär 'olala' varning men de var helt okej, efter redigering då.
Innan var de trista.

Nu ska jag förbereda ett inlägg för imorgon, så ni har nåt att läsa ;-)

Kram /Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!