http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

9 februari 2010

Jag = glad

Jag är så glad.
Ni kanske undrar varför?
Jo, för:
* jag har sovmorgon tomorrow
* inga jobbiga läxor denna veckan (ööm, spanskaprov på fredag men det är lätt att plugga)
* sportlov snart & jag längtar krejsi mycket!
Sen är allt allmänt bra! Hoppas ni oxå har läget under kontroll ;-)
Och en fråga nu då till er, vad vill ni se för fototips? Jag vet inte riktigt hur ni menar...
Ska jag visa bilder (före-efter) och skiva hur jag har redigerat, eller ska jag ge ER fototips. Jag har inte så bra koll på sånt, så ni får gärna komma med tips.
Kram på er /Moa

1 kommentar:

  1. Skönt med sportlov snart kan jag tro.
    Det saknar jag med skolan. Alla lov hihi....
    Alla fototips är bra så fortsätt du.
    Kramen och natta.

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!