http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

22 april 2010

100422

Tjohej. Idag är det torsdag då. Igår bloggade jag lite dåligt, men men, hoppas att det inte gör nåt?! :)
Idag har jag i alla fall varit i skolan, såklart. Och det var som vanligt, förutom att jag, Antonia, Annie, Anastasia (många A:n) hade mkt skojj på hålen ;)
Nu ska jag försöka sätta mej ner med de spanska verben och lite engelska, usch för det.
Men imorgon är det fredag! I helgen blir det att fira pappa, på lördag vid 14 kommer släkten och sen på kvällen lite kompisar, kulkul :) P söndag fyller han, så då får väl jag, mamma & Karl gratta honom.

Nu skriver jag nåt Emelie inte gillade att jag skrev, nämligen att det är HV ikväll och de MÅSTE VINNA!

Kanske bloggar mer ikväll.
/Moa

4 kommentarer:

  1. usch moa du vet att du inte får skriva de ju haha ;) kram ! <3

    SvaraRadera
  2. Heeej :))

    Bara för att jag aldrig brukar komentera :)

    SvaraRadera
  3. vadå gillar inte Emelie hv ;ooooooooooo!!!

    SvaraRadera
  4. Jaa, kul kanske ni hade, men jag uppskattar inte att höra "Dragos a tin tei" skrålas utanför klassrummet när jag försöker läsa 1800-talsböcker... Men ni fick ju en "utskällning" av Adam så det gick ju bra sen.. Haha ;P Heja HV!! :D:D Kram på dej <3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!