http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

10 april 2010

de där skorna alla har.

Converses hemsida kan man designa sina egna converse. Eller man kan välja olika färger eller mönster och 'sätta på' på skorna. Och det finns massa olika skomodeller. Jag har gjort tre olika prints, och jag tänkte att ännu en gång kan ni mer än gärna säga till vilken som är din favorit. Vilka converse hade du helst haft på dej och vad hade du matchat till?



som ni ser ett par väldigt färgglada skor. :-)


och ett par i nåt roligt (hrm, konstigt) mönster

ja. texten ser ni ju på bilden, hihi.

Nå? Vilka är dina favoriter. Ska jag vara helt ärlig hade jag inte velat ha några av de, men ändå. Man kanske gillar nån mer än de andra...:-) Jag har ju ett par vita och det är väl snyggast med enfärgade vita, svarta eller så men visst kan det vara kul med några crazybananas? Haha.

Om man bara hade några 700-lappar över så... !

Kram /Moa

1 kommentar:

  1. Jag gillar de översta! :) Själv har jag ju ett par blåa ;) Kram <3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!