http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

24 april 2010

Med mina macrofilter

Var ju tvungen att ladda in bilderna jag tog igår så jag har ett tomt minneskort som ska fyllas under dagen.
Jag gjorde som jag skrev, tog med kameran ut och fotade lite blommor med vattendroppar. Efter ett tag började oxå solen skina så då blev det jättefint ljus.




Vilken av de här bilderna gillar du mest?
Såg att de två första var väldigt lika.

----

Just nu sitter jag o småsurar för att North bank inte får hänga med upp och kolla på matchen på Hovet i eftermiddag. Dumma djurgårdare, bara för att HV kan ta SM-guld idag. Aa. Hatar såna stockholmare.

Men that's life. Bara att HEJJAHEJJA HV i eftermiddaaaag. Blir det SM-guld byter jag mina "finkläder" mot HV-tröja & that's life.

/Moa

2 kommentarer:

  1. Tack för kommentaren :)
    Du är jätteduktig!
    Jag tycker nog att den understa var finast.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Gillar nog bild nummer två och fyra bäst alltså.
    Ska nog sjutton ta med mig macro ut på en tur jag med.
    Vilket macro har du?

    Sköt om dig nu och ha en skön lördagskväll.
    Kramen Synnöve.

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!