http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

8 april 2010

Detaljer från en trädgård 8/4-10

Nu var det ett tag sen jag la upp bilder. Men jag har ju varit sjuk... :/ Så nu är det dags för lite pics tycker jag. Redan vid halv tio var jag ute och fotade lite, sen har jag gått ut nårra fler gånger. Härligt! Synd att jag inte är helt 100 för då hade jag spelat fotboll eller cyklat :-)
Men nu tänkte jag att ni får skriva (i en kommentar) vilken av de bilder jag visar som är er favorit.
Ni kan skriva numret...!
1. Ett träd om nån inte ser det... elelr en liten 'gren'

2. Rätt tråkig bild på gräs haha, vet inte varför jag la ut den men jaja!

3. Osså ytterligare en 'krokus'bild...

4. Nån taggig sak! Rätt cool va? I like ♥

5. Gunga!

Så. Kom igen nu & skriv vilken som är din favvobild.

Kram Moa

2 kommentarer:

Jag älskar kommentarer!