http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

20 april 2010

Hello sunhine

Tisdag here I am!
Vaknade först (såklart) och gick upp för att göra mej i ordning och åt frukost.
Sen hoppar jag på bussen och i skolan börjar vi med slöjd.
Känns som det var åratal jag va med på den lektionen, så jag är väldigt efter... men kom igång lite bättre idag på T-shirten som alla redan är klara med, haha! Sen hade vi gympa och då blev det spökboll. Väldigt kul, mitt lag var bara bäst! Efter gympan hade vi lunch. Massa roligt prat med de sötase brudarna :-)
NO stod på schemat härnäst och då blev det film på bion (biologin) as usual. Imorgon tror jag jag får göra kemiprovet, men glömde fråga läraren så vet inte om jag kan, haha.
På Elevens val var det dax för syslöjd för första gången efter bytet. Jaa, vad säger man? Vilken flummig grupp med sjutton tjejer som inte är riktigt som de ska nån av de, och främst kanske inte jag&Bella? Fast Bella är ju väldigt duktig dock. Gjorde världens finaste grej idag, hur snabbt som helst :)
Sen var det dax för tråkmatte och det blev som vanligt (förutom att vi hade genomgång 20 min trots att Inger hade lovat att vi skulle få jobba hela lektionen...). Men så är det ju alltid så det var ju inget nytt.
Mamma hämtade mej & bror lite efter halv fyra och sen åkte vi hem.
Då hände inte nåt speciellt, eller joo, jag åt 6 stycken frallor. Så gott...med ost och paprika på alla såklart (mitt favvopålägg). Nu sitter jag vid datorn och gör matteläxan via nätet. Smidigt, fast risken är ju att man hamnar vid bloggen eller på Gina eller nåt istället, haha! Inge bra. Det har jag gjort just nu visst. Oops, back to the maths.

Hoppas ni gillade läsningen ;-) Bjuder på en novemberbild. Rättare sagt från min födelsedag!

Kram Moa

Ps. Modeinlägg senare ikväll!

2 kommentarer:

  1. Bästa moa, tack! Vad glad jag blir Ü Du gör mig alltid Glad sötnos<3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!