http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

14 april 2010

trött men ändå så glad

Jag vet att alla kommer tappa haken nu men det är ju JÄTTEKUL att plugga. Ärligt. Jag sitter här och gör matte och det är ju så himla roligt. Kemi och SO är ju oxå toppen skoj. Okej, inte hela tiden men då & då är det riktigt mys.
Igår framkallade pappa lite bilder så när jag vaknade vid halv nio satt jag och klistrade in lite bilder i sängen. Eller ja, jag klistrade ju in de i fotoalbum men jag satt i sängen.
Lyssnar oxå på Michael Bublé Haven´t met you yet. Mycket bra låt.
Jag känner mej glad för att jag kan och vill göra plugg. Och glad för, I don´t know. Solen skiner och kanske gör den mej glad, fast egentligen hatar jag att solen skiner när man ändå inte kan va ute (för det stinker kobajs).
Aja. Jag vill ändå så bli frisk. Helt frisk så jag kan gå till skolan och åka och shoppa.
/Moa

1 kommentar:

  1. Saknar dig bästa moa, och jag längtar tills du kommer till skolan!
    kram

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!