http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

9 april 2010

Ne, nu orkar jag inte mer

Jag som har längtat efter denna dag så länge. Så vaknar man med sprängande huvudvärk och 38.3 graders feber. Nu får den här förkylningen gärna släppa. Vi stannade hemma i alla fall. Typ hela familjen var lite småkrassliga... Men jag tycker faktiskt jag ska få va ledig hela nästa vecka, för denna har jag ju bara varit sjuk på. Usch, fy, blä, tänk va mycket kul jag hade kunnat hitta på.
HATAR DET! Men får väl hoppas att vi kan åka till Gbg nån annan gång...;o

Nu till nåt roligare. HV71 (de bästa) är i final! Tjoho, va härligt. Vinner de sm-guld är det på med HV-tröjjan i skolan :-)

Visar er en bild på nån vissen sak. Erkänn att den va lite häftig?

Kram på er /Moa

2 kommentarer:

  1. Jag måste också skaffa mej en sån tröja ;p Krya krya! <3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!