http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

12 april 2010

Sju bilder från idag...

Här kommer några av de bilder jag tog innan idag. Blå himmel och sol var det... skönt å slippa sitta i skolbänken då, haha...:)






Nå, hur pigg ser jag ut egentligen? Haha

Såhär mysigt låg jag nerbäddad.... och Julia du behöver inte
vara orolig, jag har på mig två tjocka koftor under täcket!


Just nu har jag lust att imorgon bara ligga i sängen och kasta ett snabbt öga på religiondumma boken då & då. Det tog faktiskt på krafterna att vara ute, när jag kom in var jag jätteyr och hade sånt tryck i huvudet... usch! Men jag hoppas jag kan gå till skolan på onsdag eller torsdag i alla fall, för imorgon kommer jag inte.

Vilken bild är din favorit?

Imorgon hoppas jag våra omdömen kommer, hehe... men det gör de säkert inte. Är så nyfiken på vad spanskaläraren har skrivit och vad det står om mej på slöjden, hihihi...:-)

/Moa

1 kommentar:

  1. Hahah, vilken tur ;) Jag gillar bilden med skillan på (: Kram och krya på dej! <3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!