http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

3 april 2010

Påskafton!

Hej!
Har varit lite dålig bloggvän på sistone, men så är det när solen steker utanför fönstret & himlen molnfri.
Så jag har varit ute HELA dagen idag. Jättehärligt. Har gjort massa, tagit cirka 300 kort, lekt med några lammungar (bilder kommer), spelat MASSA fotboll, hoppat lite studsmatta, solat & ätit.
Typ det har jag gjort. Visst låter det som sommar?
Igår kom den upp, studsmattan!

och jag hoppade i bara tröja och 3/4-byxor. Superskönt!

Massa bilder från dagen kommer senare, ska schemalägga lite inlägg tänkte jag.

/Moa

1 kommentar:

  1. Julia utan rösten ;p4 april 2010 kl. 18:17

    Visst känns det som att sommaren är på väg, men passa dej... Du vill väl inte bli så förkyld som jag blev av att bara ta av jackan ett par minuter..? Du har väl hört hur jag låter ;) Jaja. Ha de bra! :) <3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!