http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

29 april 2010

Torsdag

Sommarbild ...

Torsdag idag. Dagen har varit okej, bara synd att jag har haft ont i halsen hela dagen & har det än. BAD!

SO-prov på slutet, va klar med det lilla testet efter cirkus tio minuter så vid tre fick jag gå. :) Göttgött. Det gick väldigt bra på provet, har väl några slarvfel och lite sånt annars är nog det mesta rätt!

Nu sitter jag här och kollar ut över trädgården, ser lite gulliga scillor (eller hur det nu stavas) och så är det kvällssol, kanske man ska ta med kameran ut & fota lite?
Det blir nog så. Så jag måste skynda. Kommer kanske lite mode senare och kanske blombilder. Vi får helt enkelt se vart vindarna blåser. Tjohej på er sålänge!

/Moa

1 kommentar:

  1. Ajdå moa, hoppas att det blir bättre med halsen!
    Kram Ü

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!