http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

25 april 2010

Skolavslutningsklänning?

Jag har ju skrivit detta innan men jag funderar lite över skolavslutningsklänning (långt ord det där)...
Jag gillar klänningar mycket och använder det ofta på somrarna. Förra sommaren köpte jag en jättesöt mörkrosa ballongklänning på Vila som jag använde på brorsans konfirmation och på skolavslutningen. Men det är liksom en finfinklänning och nu ska jag nog köpa en mer vanlig, som man kan ha på stranden oxå.

I alla fall, har ni sett La redoute:s reklam?

Denna klänningen som är med där tycker jag ser jättefin ut. Men är inte säker på att den är det i verkligheten. Den kanske är lite för rak och tråkig...?
Jaja, gillar färgerna och mönstret i alla fall.

Nån kommer jag nog hitta i vår. Annars kan jag ju ha min jeansklänning :)
Har ni nåt tips på nån snygg klänning?

/Moa

1 kommentar:

  1. http://nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/rare-fashion-475/chiffon-ra-ra-dress-475225-54/

    den har jag beställt :)

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!