http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

25 april 2010

SM-GULD!

YES. Sm-guldet är i Jönköping igen :-) Ååh, jag älskar HV, ni är bäst.



Jag är lycklig. Är du?

Igår hade vi släktkalas vid två och kompiskalas vid sju. Sm-guldet togs ungefär kvart i sju och då stirrade jag och mamma upp på balkongen och tog fram ett gammalt lakan, som vi skrev SM-GULD på, och sen hängde vi en svensk flagga och min HV-tröja bredvid. Så hängde det där på balkongen när gästerna kom :)

Nu ska jag förbereda inför pappas födelsedag lite...
Vaknade 6.45 och somnade 0.50 igår (idag). Blää!

/Moa

3 kommentarer:

  1. Jaaaaa de äär jaaaag! :D:D HVHVHVHVHV är bäääääst ;) Jag somnade efter ett... Hahah ;)

    ---använder --- och ------- luktar -----! Usch va eleka vi är hahaha xD

    Kram <3

    SvaraRadera
  2. ...förresten, har du tagit bilderna på HV? ;) Inget annat *anges* ju :p Haha. Kram <3

    SvaraRadera
  3. Julia: Höhö. Ne det har jag inte, tyckte det blev så fult att skriva det, :D Kram Moa

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!