http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

29 april 2010

Vårkväll

Yes. Det blev lite bilder. Så himla skönt väder ute... varmt och lite soligt, solen liksom lyser genom molnen så det blir ett milt & varmt ljus.
Vad tycker ni?
copyright ©

Synd att jag är lite sjuk (sprängande halsont) annars hade jag gått en promenad i detta vädret.
Men nu blev det annat och jag hamnade här, har snart suttit här i 2 timmar så ska dra upp och krypa ner i sängen med lite plugg. På svenskan läser jag världens tråkigaste bok, Comedia Infantil heter den (skriven av Henning Mankell) och jag har bara läst cirka 25 sidor, men har inte kommit in i handlingen än. Så jag tänkte läsa ifatt lite... så kanske den blir mer spännande sen.
Och som vanligt har vi ju spanska o engelska tills imorgon.
Men har laddat ett till inlägg som kommer runt nio. Kolla in det sen (modeinlägg)

/Moa

1 kommentar:

  1. Nu får du se till att bli frisk. Det är valborg i morgon. Så jag hoppas du kan bjuda på fina bilder från brasor. Här i nabolandet firar man inte valborg nämligen.

    Ha nå en fin kväll og go bedring Moa.
    Kramen.

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!