http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

1 april 2010

En gång i tiden var jag faktiskt fotbollsproffs...

...eller njaa, det kanske va å ta i? Aja.
Idag har vi äntligen fått Påsklov! Så härligt ;-) När jag kom hem gick jag ut och spelade fotboll. Imorgon har the girls match och jag önskar er alla lycka till! hejja!
Sen tog pappa kort på mej när jag spelade fotboll, hihi, lite kuligt. Här kommer ett smakprov när jag drar värsta skottet.
haha!

och sen en annan bild på mej!

Ser ni? Jag har till o med fotbollsdojjorna på?!
Har oxå snabbt klätt ut mej till påskkäring, & pappa tog såklart kort på det med, bilder kommer snart!
/Moa

1 kommentar:

  1. Har du slutat träna? :( Du som är så duktig :)

    Hihi, i år följer jag nog tyvärr inte med på nån godis-tiggarrunda ;) Ha de bra :) <3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!