http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

1 april 2010

Det handlar om att bjuda på sig själv!

Jag har kommit på att det är inte hela världen om man gör bort sig, gör något pinsamt eller så. Det är handlar att bjuda på sig själv. Pappa tog som sagt kort på mej när jag agerade påskkärringmodell. Har inget emot att lägga ut de här bilderna personligen, men en del hade nog inte vågat. Men ett tips till er, inget kan hända, jag tror fler gillar bilder där man är lite crazy och vågar ta ut svängarna lite en mesiga ego/fjortis-bilder.

här är i alla fall jag som påskkärring!

jag igen med lite ägg!

Med denna bilden vill jag önska er alla en riktigt Glad Påsk!

Jag kommer nog blogga på ungefär som vanligt, men det är klart, fem inlägg om dan kanske det inte blir, men nåt ska jag la försöka ge er ♥

Och ni får, mer än gärna, kommentera. Då blir jag MASSA glad.
Imorgon ska jag/pappa nog sätta upp studsmattan. Härligt! Så det blir väl att studsa lite imorgon.
Och kanske gå på picknick hihi. Det är ju trots allt en extra ledig dag, då an man ju passa på att mysa lite.

Kram Moa

3 kommentarer:

Jag älskar kommentarer!