http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

16 april 2010

Shoppat!

Hejsan! Det gick kanon i skolan idag och det var HUR SLAPPT SOM HELST verkligen.
Hade inte ont nånstans på hela dan....:-)

Och så hade omdömena kommit. Allt var bra men måste bara få skriva en sak som spanskaläraren skrivit. "Ibland blir du högljudd och flamsig, vilket då stör både mig och andra elever. Koncentrera dig på spanskan istället som du oftast gör". HAHA!

Aja. Jag tar det med ett leende. Spanskan är dagens höjdpunkt :-)

Efter skolan hämtade mamma mej och vi åkte hem en snabbis, jag åt lite och sen åkte vi till Jönköping. Jag blev med en till WCT-jacka. Tjoho. En helt galen färgkombo faktiskt, men jag älskar den!

Blåturkos med cerisa ränder! På bilden har jag oxå en grymt cool hatt från Plantagen, för 30 spänn (!!) blev den min. Så kul att ha när man fotar. Jag köpte oxå en rutig skjorta. Har letat/kollat lite efter det och denna var bara fullpott. 199:- på H&M. Den är rosa/orange/ljusblå, tunn och jätteskön. Nu är det ett rejält happyface på mej! :-) Vad tycker ni om min shopping?

Nej, nu har det redan gått en kvart på Talang, upp med godispåsen och teven here I come. Måste oxå kolla på det där Modern family, det verkar skitkul ju!! Imorgon blir det mysdag, kanske lite foto och sånt. Ska kanske baka? På söndag ska vi till vadstena och hälsa på min farmor som har flyttat dit. Blir la lite boring men får väl fota lite, det kanske är vackert där? Hehe.
/Moa

1 kommentar:

Jag älskar kommentarer!