http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

6 april 2010

Lägesrapport 6/4-10

I lördags var jag ute och hoppade studsmatta i tröja och 3/4-byxor, som jag skrivit tidigare.
I söndags kände jag mej sjuk. Igår hade jag cirka 38.5 graders feber och ja, here I am.
Antingen va det jag som va klantig som hade sommarfeeling på påskafton, eller oxå har mamma smittat mej.
I vilket fall som helst jag är SJUK!
Men nu har jag tagit ett bad och för första gången på hela dagen gått ner.
Igår låg jag i sängen större delen av dagen, emd ett täcke, en filt och en pläd och frös. Hehe...:-)
Men nu är det bättre som sagt.
På fredag ska vi till Göteborg och jag måste vara frisk. Helt frisk. Så man kan shoppa loss *längtar*.


Hihi, lite smårolig bild.

Nu ska jag kolla in till er mina söta bloggisar och sen kryper jag ner i sängen igen och väntar tills pappa kommer hem med lite godsaker...:-) Muuums.

Ha det bra alla! /Moa

3 kommentarer:

  1. *Hosthost* Förlåt, men vad va de jag sa..? Hehe ;) Krya på dej i alla fall! :) Kram <3

    SvaraRadera
  2. Lite tidigt att hoppa runt i sommar kläder moa!
    Tycker synd om dig som ligger sjuk på lovet, men krya på dig & hoppas att du blir bättre :D<3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!