http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

18 april 2010

Sommarklänningar!

Idag tänkte jag visa er mina sommarklänningar! Jag älskar att bära klänning, till (jeans)tights på vintern och utan eller med ett par tunna tights på sommaren. 

rutig från h&m barn (från i år). gillar att den är färgglad men gillar inte det lila, plus att den är lite lång. Men men...nån gång använder jag nog den!

iih! jeansklänning :-) letade lite förra sommaren, i år fanns den på H&M för 199:- Jippi!

en favorit från bik bok. köptes på bik bok soommaren -08
lite kort har den blett men älskar den ändå!

ett rosa linne som funkar som klänning. köpte den förra året men änvände den inte så mycket. I sommar blir det andra bullar, har börjat gilla den mkt nu på sistone :-)

sist kommer min absoluta favvo! Den som alla hade/har förra sommaren.
Plus att denna klänningen funkar jättebra på vintern oxå! älskar ♥
från gina tricot och på tal om gina tricot har de gjort om sin hemsida... den är mycket bättre tycker jag! dock lite seg just nu... tar lång tid att ladda. Vad tycker ni?

Vilken klänning gillar ni mest av mina? Har ni nån favorit i er sommargarderob eller är det bara jag som har börjat köpa sommarkläder än? Haha! :-)

/Moa

1 kommentar:

  1. fin fina klänningar moa, älskar den översta & den i jeans!:D

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!