http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

13 april 2010

Home today. & sommar!

Hej! Har varit/är hemma från skolan idag med. Imorse när jag vaknade tog jag ett härligt bad. Det var verkligen välbehövligt! Sen har jag gjort lite spanska, vet dock inte om jag gjorde rätt (ni som har spanska, Bella, Klara, Frida, har vi det när de är på caféet i läxa till fredag?) hehe... hoppas det! Men i alla fall, sen satte jag mej här och fixade lite, fast jag har oxå hunnit med att vila en hel del. Orkar inte/vill inte gå ut idag eftersom det är några här som gödslar så det luktar bokstavligt talat S.K.I.T!

Har oxå kollat på lite bilder från somras och ååh. Jag saknar.

Lite blandbilder från min sommar 2009. 1 bilden är på mej, tagen av Emelie. 2 bilden är från vi spelade fotbollsmatch nån gång i augusti. 3 bilden är på brorsan när han badar. Sen en härlig smultronbild :) Efter det hamnade visst galna jag...-igen. Den är tagen på O-ringen. Sen en bild på, jaa, ni ser ju själva ett hus och en blå himmel. Sen min hand med plåster ;'( Haha. Och en på mej i båten (mys).

/Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!