http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

19 april 2010

Bildbomb från Vadstena

Tjohej i stugorna :)
Igår var jag ju i Vadstena med la familia & hälsade på farmor där för första gången (alltså, hon har bott närmre oss innan men det var första gången vi hälsade på henne där). Hade såklart med kameran och tog en hel del fina bilder i "staden". Hoppas ni gillar de.
på vägen...fina vättern :)

gulligt

bild som jag tycker påminner om sommaren. ååh!!

sveriges gulligaste hus hittade jag & mamma oxå när vi va på upptäcksfärd i stan. så sött, eller hur?

somamrsommarsommar...

havet som jag kallar det, Vättern är det ju egentligen...

mina små converse

jag vid "havet"

östgötaslätten påväg hem, det enda man såg var fält, gröna & bruna....

Nu får ni ta och kommentera. Viilken bild gillar du mest? :-)

---

Skola idag. Härligt att vara tillbaka på riktigt! Vanlig dag idag, men ändå så kul, hihi. BellaBellaBäst♥

Nu ska jag överge datorn till Kallebrorsan och ut o gå en promenad med världens bästa Mamma. Vi ska börja vår nyttiga vecka, som tjuvstartade för nån timme sen med en stor fet pizza och läääsk :-)

Kram Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!