http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

7 april 2010

Lov & jag älskar't

Det är härligt med lov. Synd bara att jag hostar bort halva...;S
Eller hela..:-(

Jaja. Så är livet. Idag skulle jag egentligen varit med galna Bella, synd att det inte gick.
Idag mår jag ganska bra, har nog ingen feber längre men hostar som en galning och är trött...
Idag har jag spelat lite tevespel med brorsan. Sen kom en Anticimexsnubbe och så kunde vi inte sitta där uppe i soffan för det började lukta äckligt, han sprutade in nån flugdödande spray.
Så nu hamnade jag vid datorn med en bror som pratar hela tiden & visslar :-) Men men.
Hoppas jag orkar göra lite mer saker idag, fast det blir nog mest slapp.

bild tagen av Klara kussen!
Kram på er /Moa

Uppdatering: Jag är lite seg som sätter på min 'logga' på en bild Klara har tagit, men orkar inte ändra det nu, hoppas det inte gör nåt Klara (säg till annars). Men det är ju fortfarande copyright!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du blir frisk snart.

    Inget vidare att ha lov och så vara sjuk. Men det går nog bra.

    Det var nog helt ok med din logga på den bilden. Du har ju sagt att det är Clara som tagit den så.

    Ha nu ett skönt lov vännen.
    Kramen Synnöve.

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!