http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

15 april 2010

VårVårVår

Jag är hemma idag med. Har ingen feber, men är så förkyld och har då & då väldigt ont i huvudet. Kan t.ex inte sova utan tre kuddar för det trycker så i bihålorna. :-(

Igår i alla fall var jag ute lite på förmiddagen ändå. Men jag tog på mig massa kläder och gick till skogs, haha. Eller nee, inte riktigt till skogen... båda kissemissarna hängde md (mysmys) och jag hade med kameran och satt en hel timme och gossade med Stina o Mollie.
lite sån där 'the life is good' feeling

jag och min älskling ♥

I tisdags tog jag oxå några kort på mitt rum, tänkte visa de senare idag, om jag orkar/hinner/vill/kan annars kommer de imorgon eller i helgen!

Tjingeling. /Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!