http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

7 april 2010

Hrm, köpa WCT-jacka eller spara pengar?

Jag ska ju till Göteboooorg på fredag och funderar på om jag ska köpa en wct-jacka (Adidas) eller inte.
Egentligen är det sjukt att köpa en tröja för 700 spänn men ändå, jag har en svart (köpt i somras för 400 på rean) och nu är jag mycket sugen på en i färg. Den svarta har jag använt jättemycket, i höstas/somras som jacka och nu i vintras som kofta.
Bilden är tagen den här dagen och den är tagen i provrummet på Inter sport. Jag tycker den färgen är snygg, den är cerise med silverränder (ser nästan röd ut på bilden) men jag diggar oxå turkos och röd.
Eller så slår man till på en på barn för typ 400,... hrm, typ I-landsproblem eller vad?
 Denna kostar just nu bara 199:- på Stadium (barn). Den ska jag nog kolla upp i Götet.
Fast undra om jag kan ha den...? Finns 'bara' till 164 och på min svarta har jag 38 och den är INTE för stor.

Jaha, nu tror jag ni har tröttnat på att sitta & läsa och det ALDRIG tar slut. Visst tänker ni just nu "när sjutton tar det slut?"
NU. Nu tar det slut.
Så hejdå alla sötnowsar!

/Moa

2 kommentarer:

  1. Den ser röd ut, men jag fattar vilken du menar. ( den rosa asså ) den är toppen fin!:D
    dyrt javisst, men om du använder den så är det ju värt det :D kram!

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Du undrade vad jag hade för kamera, och svaret är en Nikon D3000.
    Kram

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!