http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

11 april 2010

söndagsöndagsöndag

NEJ! Jag har fått bihålinflammation. Usch, det va inte kul. Så kan inte gå till skolan imorgon och jag hatar verkligen att va sjuk så ofta som jag är. Kommer missa massa inför proven vi har på onsdag och torsdag. Och smart som jag är har jag självklart glömt böckerna i skolan, kunde ju pluggat ihjäl hur mycket som helst när man ändå ligger i sängen. Blä :( 
Men men, jag kommer ju ändå få godkänt i alla ämnen och antagligen vg i ganska många i nian så om jag ändå kommer in på Media så spelar det ju ingen större roll om jag tabbar ett prov.
Haha.
eftersom jag klassar min blogg som en fotoblogg bjuder jag såklart på en bild...:-)
från oktober/november -09

Nu ska jag hoppa ner i sängen igen och skriva nåt. Vet inte vad men...

Kram /Moa

4 kommentarer:

  1. söt bild (:
    vilket samman träffande jag har också tänkt att gå media, det verkar så kul (:
    kram emelie
    ps: krya <3

    SvaraRadera
  2. Krya på dig sötnos moa !!<3

    SvaraRadera
  3. Du går verkligen in för de här med fotografering (: Oj va du såg vuxen ut på bilden! ;O Haha. :P Haha. Ha de bra å krya på dej ! (: <3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!