http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

17 april 2010

Lördag

sommar!

Idag är det ju lördag, som alla vet. Jag har inte gjort mycket idag, i förmiddags snabbfotade pappa mej lite, sen har jag varit inne och inte gjort nåt.
Sen satt jag innan middagen i två timmar och skrev på vår berättelse från skolan. Jag var ju sjuk och missade lite lektioner men idag kom jag igen och tog igen de två svenskatimmarna hemma. Kom på jättemycket och jag är jättenöjd med den, kom kanske ur dykningstemat lite men men...jag har alltid en förmåga att skriva på massa sidor, hoppas inte läraren tycker den är för lång, haha!! Sen åt jag mat och sen kollade jag på teve... innebandyfinal (damer) Iksu - Rönnby. Jag hejade inte direkt på några men tyckte Rönnby var värda den vinst de fick efter straffar ;-)

Nu är det Hv! 3-3, rackans att djurgårdarna har kommit igen. Vi har inte kanal 9 (eller 5 eller va det nu går på) men det går att kolla på internet, bra tycker jag :-) Så jag gör det nu och bloggar lite under tiden...


Imorgon åker jag som sagt till Vadstena över dagen så blir ingen bloggning men jag har förberett ett inlägg till er, visst är jag snäll?? :-)

Blir lite sommarmode då.

/Moa

1 kommentar:

Jag älskar kommentarer!