http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

12 april 2010

Så himla shoppingsugen

Jag har räknat ut att nu har jag varit sjuk 1 vecka.
De enda personer jag har träffat under EN HEL VECKA är min familj + Julia som kom förbi i...onsdags?
Jag har inte shoppat på jättelänge och är så hinla sugen på det... alla har ju typ köpt nåt kul på lovet utan jag.
Pappa fyller gubbe (40) söndag om 13 dagar. På lördagen ska han ha kalas. Lite kul blir det väl å fota alla goa gäster, haha, men jag vet inte. I alla fall så ska kanske jag & mamma in till Jönköping på fredag och köpa lite till det, om vi är friska då såklart...:/ Då ska jag kolla på en WCT-jacka och lite annat till sommaren. det blir kul! Så hoppas verkligen jag blir frisk snart.

----

Idag har jag varit ute nästan hela dagen. Trots att jag har varit sjuk, haha. Ne men jag har ju inte direkt sprungit omkring och spelat fotboll, men jag har legat på en filt i solen/skuggan med ett gossigt täcke över mej och STEKT! Bra att man kan vara ute trots att man är sjuk. Jag har oxå gått runt och satt mej på olika ställen i trädgården och fotat lite blommor. Laddar in bilderna nu så sen komemr lite resultat, HÅLL UT!

Kram Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!