http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

10 april 2010

Mums!

Idag när mamma var på Ica ringde hon och frågade om jag ville ha Ben&Jerrys glass. Jag har aldrig ätit det innan men varit så sugen på å testa, så idag var det dags! :-) Gissa om jag blev glad? Men vet ni, en sån liten paket (en halv liter) går loss på 50 kronor. Det är inte lite pengar för lite glass, hehe.
I alla fall, jag ville ha nån med chokladbitar och i Cookie Dough tror jag det va både choklad och kaksmulebitar. Har tagit ett smakprov nu och jaa... den VA god. Jättegod. Men lite söt kanske... när man åt kaksmulorna liksom knastrade det om tänderna som socker i en pepparkaksdeg, hehe.

Betyg: 4/5 stjärnor. - för att den va lite för söt och väldigt dyr. + för att den va helt enkelt, himmelskt god :-)

Tänk i sommar på gräset med ett par solbrillor, en glassig tidning och sen Ben & Jerrys-glass. Muuums.

---

Jag mår faktiskt ganska bra idag, har varit ute lite och fotat idag (bilder kommer) och orkat med en hel del (dvs, inte bara legat i sängen) och var dessutom feberlös i morse. Men jag tar det lugnt så jag kan gå till skolan på måndag...!

Kram Moa♥

2 kommentarer:

  1. har också viljat smaka den glassen, ska nog ta & smaka den snart fast jag tror det blir en med jordgubbs smak tror den hete cream strawberry eller något liknande ;)
    kram! <3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!