http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

23 april 2010

Freeeedag!


bilden är från september och har copyright ©

Ye. Fredag idag och det är mys :-) Ska ta tag i mitt rum och städa det nu, haha, skojar, behöver faktiskt inte städa typ nåt mer än å plocka undan nårra album och lite sånt.
Istället ska jag ta och gå en promenad. Har gått med mamma ca två kilometer varje dag denna veckan, men idag får jag gå själv eftersom mamma lagar mat tills imorgon.

Vanlig dag i skolan idag. Nothing special.

Jag kommer nog inte blogga så mycket i helgen, så ni vet, men nåt inlägg blir det säkert...;-)
Kanske kommer ett till ikväll till och med. Just nu regnar/snöar det ute så är inte så fotosugen, men kanske ändå ska fota nårra blommor med vattendroppar på?

Kommentera snälla söta. Fast ni är rätt så bra på det måste jag säga, får alltid värsta lyckoruset när jag ser att det är en eller flera kommentarer, så då brukar jag suga lite på karamellen och kolla nåt annat på nätet innan.

Kram Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!