http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

9 april 2010

Usch.

Har orkat mej upp en sväng efter att ha legat i sängen sen typ 11 och bara gått på toa. Men som tur är är pappa oxå sjuk så jag har nåt sällskap. Haha. Fast han snarkar så så det är lite jobbigt, men men.
Sitter här på stolen med bara T-shirt och SVETTAS! Hade 38.7 grader sist jag checkade termometern. Fyblä. Och jag blir väldigt sur om jag inte kan gå till skolan på måndag. Inte för att jag älskar skolan men jag har ju vatt sjuk 4 dagar denna terminen och va hemma förra månda'n och allt. Plus att jag missar massa lektioner och jag hatar det. Missar i så fall sista SO:n innan provet och det är man inte taggad på.

Men jag antar att ingen orkade läsa denna text men för er som orkade kommer här en bild (ni som inte orkade får inte scrolla ner)!


/Moa

1 kommentar:

Jag älskar kommentarer!